sobota, mája 27, 2006

Hura, hura dneska je matura...
Bol pondelok rano, 22.5. a mna cakala jedna z najdolezitejsich skusiek mojho zivota- maturita. Kedze zaviedli novy system maturity, nematurovalo sa setko v jeden den, ale bolo to rozdelene. Na mna padli prve tri dni a prave v to krasne pondelnajsie rano som mala tu hroznu slovencinu. Kedze ja si nechavam vsetko na uplne poslednu chvilu, tak aj ten akademicky tyzden tak vyzeral. Pre mna to bol tyzden plny zazitkov, chodenia von a zabavy. Az v nedelu podvecer mi vlastne doslo, ze ten velky pondelok je vlastne zajtra. Rychlo som sa pustila do ucenia. S maminou pomocou som zvladla sa naucit 24 otazok, 6 som bohuzial nestihla. Na druhy den, som s obrovskou bulvou v krku predstupila pred maturitnu komisiu, v ktorej pre istotu sedela moja "najoblubenejsia" profka. Vytiahla som si 10. Ked som to zbadala, razom mi vystupil na celo studeny pot. Ta otazka bola jednou z tych 6 co som nevedela, ale tato bola navyse bonusova. Z tejto som nevedela ani makke f pomaly. Za tych 20 minut, co som mala na pripravu, som si pospominala matne niake utrzky danej temy. Zrazu ma zavolali, ze somna rade. Spotena, cela roztrasena, zmierena s tym, ze pojdem maturovt az v septembri, som sa dovalila pred komisiu. Zacala som. Po chvile mi dosli zdroje, a tak som na predsedkynu hodila ocka, nech sa ma uz nieco pyta, lebo som uz nevedela ani zadriet. Zacala klast otazky. Niektore sa dali, ale vacsinou som nemala ani paru. A zrazu vidim, ze ubehlo 20 minut. Ked mi slovencinarka povedala, ze to bolo slabe, len som nasucho preglgla a sla som si rychlo zapalit a modlit sa nech je to ta styrka. Ustrachana som dosla domov a kedze na dalsi den som mala matiku a geografiu, kt. som ani nevidela, zacala som sa ucit. Ked som bola asi v polke ucenia, dosla mi smska od Saary, ze slovncinu mam za 4!!!! Od stastia som skakala po byte jak debil. Hned som dostala novy elan ucit sa a hned to slo vsetko rychlejsie. Na dalsi den som mala najskor geografiu, kde som si vytiahla 3ku. Cislo obsahovalo 2 otazky a kedze mi jedna sadla a druha nie, dostala som 3. Moj oblubeny profesor Loffy radil ako divy, az som sa na nom musela smiat. Z geografie som utekala rychlo na matiku, kde som si vytiahla 23ku a sadli mi obe otazky. Lenze v priklade som sa niekde zamotala a dostala som takisto 3. To ma stvalo, pretoze som to vedela ovela lepsie ako na 3 ku, ale potom som si uvedomila, ze vlastne co chcem, ked som sa na to vobec neucila. Po matike som sprintovala domov, bo som mala pred sebou este anglinu a NOSku. Na anglinu som sa vysrala a ani som ju neotvorila a na NOSku som sa mrte drtila, bo toho bolo tiez strasne vela. Ako prva isla anglina a vytiahla som si 24ku. Ked som si precitala otazky, len som sa pousmiala. Lepsie som si vytiahnut nemohla. Tema mi sadla jak rit na serbel. Tak som dostala 1ku. A o 3 hodinky neskor som mala NOSku, kde som si vytiahla moje stastne cislo, 7. Otazky mi tiez sadli, a tak mi dala 2ku. Po opusteni triedy som nevedela co mam ako prve od stastia robit. JA, najvacsia flakacka z triedy som zmaturovala!!!!! Nechapala som z toho, ale bola som strasne stastna, pretoze som nesklamala seba, ani svojich najblizsich. Teraz ma cakaju uz len prijimacky na vysku a potom budem mat totalny fraj:)))

5 Comments:

Blogger fading_reality said...

Som stastna aj za teba Marylis:) z ucenim som na tom dost podobne... takze uwidime ci nesklamem ja, heh. Sa mi nexce werit, ze uz zajtra budem sediet pred komisiou... fuu, to neee.

3:18 PM  
Blogger sima said...

No Maji..mozno frei tie 2 mesiace ale pak vyska..uff...radsej by som si s mp3 na usiach sedela na strednej ako doteraz..ale tak neda sa :(..neva,tie prazdniny si uzijeme ako nikdy!!!jasne? :))

5:46 PM  
Blogger Marylis said...

jasne ze hej simi, na to vezmi jed..len dufam ze pojdes na masters of rock...ved vies ze my sme festakove partacky;))) nezabudaj!!! tesim sa!!

5:54 PM  
Blogger Sly Boots said...

jaj maja...tie prijimacky kurna... snad nam to vyjde a potom sa rozpadrtime ako nikdy pred tym (co bude asi dost tazke) hehe...

10:58 PM  
Blogger Marylis said...

Sly: akoze tomu ver, a pak sa rozbijeme jak nikdy predtym....kokos...len nech uz sima dojde..de je kua..??

8:03 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home