pondelok, júla 03, 2006

Kto je to blazon?
Vcera som tak rozmyslala, dosla som na rozne veci a neda mi to to sem nenapisat, aj ked su to mozno len moje chabe uvahy. Vcerajsou mojou "temou" boli blazni, sialenci. Ked sa tak nad tym zamyslim..Nie je to blbost? Co ked sme sibnuti my? Oni len mozno vidia tu skutocnu pravdu, kt. normalny "zdravy" clovek nevidi. Vidia ju, mozno ju nedokazu spracovat a vplyv tejto pseudonormalnej spolocnosti ich zavrie do blazinca, pretoze su pre nu nevyhovujuci. Hovoria veci, o ktorych je predsa zakazane hovorit, vidia veci ktore sa bezne nevidia. Preco ich ale zatvaraju do blazincov? Vsak kazdy ma pravo na svoj nazor, kde je ta sloboda? A najsmutnejsie je, ze oni maju castokrat pravdu. Veria tomu, pretoze zazili fakt nieco silne, co im dava tu 100%nu istotu, ze sa nemylia. Tak zijeme vsetci v omyle a na tu skutocnu pravdu mozu dojst len drogovo zavisli, ktori ju vidia vo svojich najvacsich deliriach, alebo bezni ludia, ktorym sa nieco stalo a tak na to prisli, nevedeli sa s tym vyrovanat, alebo boli predom odsudeni na zivot v blazinci, pretoze o tom hovorili, alebo skutocne duchovne vyspeli zasvateni ludia, ktorych je na svete mizivo malo, ktori si ale tu pravdu nechaju pre seba, lebo vedia, ze by boli z nich spraveni blazni? Je to velmi smutne, ked si uvedomime fakt, ze ti ludia by nam mohli tolko toho povedat. Stacilo by ich "IBA" pocuvat...

4 Comments:

Blogger sima said...

no hej...zaujimava uvaha,ale co ked sme prave my v tom obrovskom blazinci a oni su jedini v bezpeci v spolocnosti ludi ,co ako jedini poznaju tu skutocnu pravdu...hmmm

2:46 PM  
Blogger Marylis said...

no, neviem kazdopadne, ja ked som nad tym rozmyslala, tak skor mi to prislo tak ako som writla, ale clovek nikdy nevie..a podla mna je to aj tak uplne inak..

2:50 PM  
Blogger fading_reality said...

je to zaujimava uvaha, urcite na tom nieco je, lebo je pravda, ze ak clovek zazije nejaky iny zazitok ako normalny ludia na neho pozeraju ako na blazna. to je smutne. na druhej strane, kde je mozne spoznat tu hranicu normality cloveka, je to len fiktivna hranica, ktoru si vytvorili sami ludia, takze mozme byt blazni aj vsetci, rad za radom.

drogy boli velmi casto pouzivane na dosiahnutie nejakej mystickej skusenosti, castokrat na astralne cesty a take veci, heh, sranda, ja som akurat vcera rozmyslala nad tym, ze ak malo sam seba clovek pozna, lebo mu je pristupnych ovela viac schopnosti ako len "normalnych" 5zmyslov.

a no jasne, este sa stava, ze ked nechcu niekoho kto hovori pravdu odstranit cisto smrtou, zavru ho do blazninca, povedzme, že napriklad by dosli za mnou, že daj si implantovať mikročip a ja by som začala kričať a hovoriť ľudom naokolo aj o negativnej stranke čipovania, no kto by mi to veril, diagnoza jasna: blazon.

a inak na toto bola krasna kniha, veronika... no jo, ako niektori radsej aj na tej psychiatrii ostanu, lebo jedine tam maju jedinu slobodu povedat, co maju na srdci.

9:45 AM  
Blogger Lilith said...

velmi pekne napisane ... myslim ze sa nikdy nedozvieme kto su blazni ... jedine iste je ze to budu vzdy "Ti druhi" ;-)

11:02 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home