streda, júla 05, 2006

Neboť jsem první i poslední.
Jsem oslavovaná i zatracovaná.
Jsem hříšna i svatá.
Jsem manželka i panna.
Jsem matka i dcera.
Jsem náručím své matky.
jsem neplodná a bezpočet mám dětí.
Jsem šťastne vdaná a svobodná.
Jsem ta, jež rodí život, a nikdy nebyla plodná.
Jsem utěšitelka porodních bolestí.
jsem žena i muž.
Muj muž mne stvořil.
Jsem matka svého otce.
Jsem sestra svého muže.
On je mým nechtěným synem.
Chovejte mně vždy v úctě,
neboť jsem hanba i skvost.
Hymnus bohyne Ísis( Nag Hammádí)
Laska je divoka sila. Ked sa ju pokusame skrotit, tak nas znici. Ked sa ju pokusame zajat, tak nas zotroci. Ked sa ju pokusame pochopit, zanecha nas bezradnych a zmatenych.
Akonahle clovek dovoli, aby sa objavila skutocna laska, tak sa dobre usporiadane veci zmenia na chaos a rozkolisaju vsetko to, co povazujeme za iste a pravdive. Svet bude skutocny az ked bude clovek vediet milovat- do tej doby budeme zit v presvedceni, ze lasku pozname, ale nebudeme mat odvahu celit jej takej, aka je.

1 Comments:

Blogger sima said...

hmmm...11 minut...uzasna kniha,neni co dodat!

12:36 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home